reklama

(Dez)ilúzia

Výber toho, čo som napísala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Bezmocná

 

Po tele mi prebehol mráz.

Sú dve možné príčiny.

Fúka vietor.

Alebo myslím na Teba.

Už nechcem.

Patríš inej.

Viem.

Citom však nerozkážem.

Nedokážem.

Moje srdce má k Tebestále blízko.

Spomínam na Tvoje bozky.

Nechcem.

Nechcem len spomínať.

No neostáva mi nič iné.

Len spomínaťa písať.



Iskry

 

Oheň horí.

K nebu sa vznášajúiskričky.

Také nevinné

a môžu narobiť toľkoškody.

Ktorákoľvek z nich

môže nabrať zlý smer...

...a niečo zničiť.

Ostatné sa len vznášajú,

pomaly dosahujú svojcieľ.

A nič tým aj taknezmenia.

My si všimneme len tie,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ktorých misia sa končínegatívne.



Ty

 

Zamilovaná.

Áno, to som.

Do niekoho.

Neprezradím jeho meno.

Nič o ňom nevieš.

Je to úplne iný človek,

akým si ty.

 

Aj keď si to ty.

 


Teraz nie

 

Písať báseň...

To sa dá len niekedy.

Len v zaujímavomcitovom rozpoložení.

Preto teraz radšejnepíšem...




Daša Urdová

Daša Urdová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Zaujímavá otázka a odpoveď sa často hľadá veľmi ťažko. Mne určite, Neviem, kto som? Alebo len na to neviem prísť? Zoznam autorových rubrík:  Uvažovanie(pozor, nie úvahy!)To čo mi nakázali v školeMoja básničkovská tvorbaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu