reklama

Je lepšie milovať či byť milovaným?

Samozrejme, že najkrajšie je, keď sa to spojí. Keď daný jedinec miluje druhého jedinca a druhý jedinec taktiež miluje toho prvého. Áno, viem, zažila som to. Avšak zažila som aj tie jednostranné city, tie sú dosť zvláštne. (Možno si myslíte, že som príliš mladá na to, aby som mala toho toľko za sebou a úprimne, je to zvláštne aj pre mňa, ale mala som to šťatie alebo skôr smolu, že už vo svojich devätnástich rokoch o tomto písať môžem.)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (41)

MILOVAŤ Čo znamená toto slovo? Milovať niekoho. Ťažko povedať. Ten stav sa len tak zjaví a my proti nemu nič nezmôžeme. Vtedy sme tým najbezmocnejším živočíchom na Zemi. Môžeme sa snažiť tej druhej osobe naznačovať, ako ju veľmi milujeme, ale pokiaľ to tak necíti i ona(ak áno, tak blahoželám....), ide tu viacmenej len o stratu času a čoraz väčší psychický nápor a napokon asi len zlomené srdce. Avšak snáď ešte horšie je, keď sa tá milovaná osoba dá dokopy s osobou zamilovanou, pričom osoba milovaná nie je do osoby zamilovanej vôbec zamilovaná. Ani nechcem uvažovať nad tým, ako dopadne takýto vzťah.
 Týmto sa snažím prehovoriť do duše osobám milovaným. Nebuďte mäkkí a aj keď ľuďom neradi ubližujete, nedávajte sa dokopy s osobami do vás zamilovanými. Radšj im krátkodobo ublížiť rýchlo, nárazovo, ako im potom ubližovať mesiac, roky či celý život svojou nepozornosťou, občas hranou zamilovanosťou alebo v tom najhoršom prípade nejakými tými "bokofkami".
 Že toto vie snáď každý? Dobre, ja sa nehádam. Lenže teraz sa ja momentálne nachádzam v stave osoby milovanej a tento článok píšem tak trochu pre seba. A týmto prechádzame k druhému bodu.

BYŤ MILOVANÝ Čo to obnáša? Cítite od druhej osoby náklonnosť. Všetko, čo robíte je podľa osoby zamilovanej dokonalé. Osoba zamilovaná sa na vás stále usmieva. V tých pokročilejších prípadoch od tejto osoby začnete dostávať darčeky, pozvania na večeru a tak ďalej. Veď hádam si to viete predstaviť. A pôsobí to celkom príjemne. Povedzme si úprimne, kto by toto nechcel zažiť? Ja sa hlásim, ja už nie. Teda ešte v prípade obojsmernej zamilovanosti by som to brala. V prípade zamilovanosti smerom k mojej osobe mi to príjemné nebolo. Dotyčný sa v mojej spoločnosti cítil zjavne veľmi príjemne, ale mne jeho dotyky a všetko ostatné okolo toho až tak veľmi príjemné neboli. Uvedomovala som si, že takto to nepôjde. Skrátka som to ukončila ešte predtým, ako sa to stihlo začať a myslím, že takto je to najlepšie.
 Opakujem sa? Prepáčte. Ale zasa sa to sem hodilo.
 Takže už vopred sa ospravedlňujem všetkým chlapcom a mužom, ktorým toto budem musieť ešte niekedy urobiť. Vedzte, že tie konce nie sú príjemné ani pre mňa, ale v konečnom dôsledku sú určite to najlepšie.

ZÁVER V podstate sa na otázku položenú v nadpise odpoveď hľadá ťažko. A ani po napísaní tohto článku som ju nenašla. Neviem, či je niečo z týchto dvoch možností lepšie, pretože obe sú asi dosť zlé. A keďže som ešte dosť mladá (malá), tak mi to veľmi neprekáža, pretože ešte sa asi viackrát v svojom živote ocitnem v oboch úlohách. Snáď raz príde aj chvíľa, kedy budem milovaná aj zamilovaná.

Daša Urdová

Daša Urdová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Zaujímavá otázka a odpoveď sa často hľadá veľmi ťažko. Mne určite, Neviem, kto som? Alebo len na to neviem prísť? Zoznam autorových rubrík:  Uvažovanie(pozor, nie úvahy!)To čo mi nakázali v školeMoja básničkovská tvorbaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu