reklama

Aj ja chcem.....

Chytil ma záchvat. Musím písať. Cez slzy takmer nevidím na klávesnicu, ale tentokrát musím. Tento článok bude asi najsúkromnejší, aký som kedy napísala. Musím to však zo seba dostať von....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)
Obrázok blogu

Včera som mala havarku. Rozbila som auto. Bola to viacmenej moja chyba, aj keď sa prípad ešte bude vyšetrovať. Bála som sa, aby nikto nebol vážne zranený, našťastie nebol. Len jedna rozbitá hlava. Ja som bola v takom šoku, že som sa triasla tak, ako ešte nikdy v živote a najviac som sa bála reakcie rodičov a toho, čo bude ďalej. Jednu reakciu rodičov už mám za sebou a nechápem. Nechápem, ako môže byť niekto taký úžasný, ako je moja mamka. Len som s ňou telefonovala, lebo naši nie sú doma, ale bola skvelá. Ani na mňa nezvýšila hlas, nič, čo by spravil každý normálny človek. Vzala to tak krásne a kľudne, že ja fakt nechápem. Ešte neskôr mi zavolala, či sa mi nič nestalo, lebo na to zabudla, ale ja som v pohode.
Moja mamka sa pre mňa práve stala človekom, akým chcem byť aj ja, no určite to nedokážem. Vždy keď niekomu treba pomôcť, ona mu pomôže, nikdy od nikoho nič nechce. Všetko to robí len tak, lebo jej to je prirodzené. Je určite málo takých ľudí a ja som si až teraz uvedomila, že kto ma vychoval, kto pri mne vždy stál, komu by som mala za všetko neskutočne ďakovať. Prečo som na to prišla až teraz, po osemnástich rokoch môjho zbytočného života?
Mami, viem, že to nebudeš čítať, ale musím, musím Ti tu napísať, že Ťa neskutočne zbožňujem. A ďakujem Ti za všetko, všetučko a nebolo toho málo. Dúfam, že raz v živote dokážem aj ja niečo, za čo na mňa budeš hrdá.
Ak to náhodou budete čítať, odpusťte mi nejaké tie chyby alebo nie celkom dobre štylizovaný text, ale dala som svojim myšlienkam voľný priebeh.

Daša Urdová

Daša Urdová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Zaujímavá otázka a odpoveď sa často hľadá veľmi ťažko. Mne určite, Neviem, kto som? Alebo len na to neviem prísť? Zoznam autorových rubrík:  Uvažovanie(pozor, nie úvahy!)To čo mi nakázali v školeMoja básničkovská tvorbaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu