reklama

Ako sa trávi deň pred písomnými maturitami....

Dnes. Deň pred niečim, čo možno ovplyvní môj život a život vraj ďalších 60 000 maturantov z celého Slovenska. Každý zháňal na internete témy na sloh. Overoval si, či sú pravé a tí snaživejší(alebo skôr bojazlivejší, neférovejší, vypočítavejší) sa snažili niečo k tým údajným pravým témam aj napísať. Ja som sa rozhodla tento deň tráviť inak.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

 Ráno. Krásne počasie. Slnko svieti. Moja prvá myšlienka: "Pôjdem na bicykel!" A takmer mi to vyšlo, ale prišla mamka a navrhla Uložu. Tak soms a rozhodovala medzi dvoma veľmi lákavými možnosťami. Dať si cyklotúru alebo ísť na chatu, kde bude krásne počasie, budem si sedieť von na kresle a bude mi fajn. Rozhodla som sa pre leňošenie na chate. Jedine robota, ktorú som tam robila bola tá, že som z garáže vytrepala von staré kreslá(a dalo mi to zabrať) a umelý stôl so stoličkami a potom som chvíľu stála pri peci na rezňami. Našim skutočným nedeľným obedom. Najedli sme sa a ja som si sadla do veľkého starého kresla po prababke zakrútená do deky, pretože predsa len až tak veľmi teplo nebolo. Mala som so sebou aj nejaké tie knihy na učenie sa a tvárila som sa, že si niečo čítam, ale pravdupovediac, nepamätám si z toho absolútne nič. Počúvala som viac dva hlásky. Dve malé dievčatá, ktoré sa za mnou hrali na piesku, ako si predávali zmrzlinu, robili koláčiky. Nechcelo sa mi rozmýšľať nad nejakými slohovými útvarmi atď.
 Nechce sa mi veriť, že tie dve malé deti sa o pár rokov budú na internete pokúšať zohnať témy na sloh na maturitu. Neviem si to ani predstaviť. Ani nechcem. Pôsobili tak bezstarostne pri tej hre. Keby to tak každému z nás chcelo ostať. Aby sme sa vedeli odpútať od všetkých povinností. Aspoň občas. Nesnažiť sa byť tými najlepšími. mne sa to dnes podarilo. Keď som si sadla do kresla a neuvažovala nad maturitami. Nejak bolo, nejak bude a myslím, že zajtra mi aj tak predsa len niečo napadne.

Daša Urdová

Daša Urdová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Zaujímavá otázka a odpoveď sa často hľadá veľmi ťažko. Mne určite, Neviem, kto som? Alebo len na to neviem prísť? Zoznam autorových rubrík:  Uvažovanie(pozor, nie úvahy!)To čo mi nakázali v školeMoja básničkovská tvorbaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu