reklama

Najkrajší je svet zo sedadla bicykla

V našej rodine vždy bolo zvykom veľa bicyklovať, chodiť na bicykli do práce(do školy nie, lebo to mám blízko, čiže tento bod sa mňa netýka), vymýšľať rôzne cyklotúry a tak ďalej. Ani tohto roku to nie je inak, avšak s tým malým rozdielom, že kým kedysi boli tí aktívnejší moji rodičia, tohto roku som sa s poriadnou dávkou entuziazmu do toho pustila ja. Keď zbadám, že je von pekné počasie, ťahá ma to rýchlo sa prezliecť, obuť tretry, vykoprcať sa s bicyklom z bytovky a len tak ísť. Často ísť niekam, kde to nepoznám. Asi aj preto chodím najradšej na bicykli sama. Môžem si odbočiť na ktorúkoľvek poľnú cestičku, ktorá mi je sympatická.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Skutočne to môže vyznieť (a asi aj vyzneje) zvláštne, ale nepotrebujem k sebe nikoho, aby som šla niekam na bicykel. Asi som "asociál". Áno, to si uvedomujem už dlho. Ale s tým nič nenarobím. Jednoducho mi to takto celkom vyhovuje. Samozrejme občas nepohrdnem ani spoločnosťou. Aj spoločné túry majú čosi, čo sama v prírode určite nezažijem, ale často to má dosť ďaleko od obdivovania prírody a blíži sa to k obdivovaniu dedinských krčiem, na ktoré po ceste narazíme.
Prepáčte všetci vášniví cyklisti v mojom okolí, ktorých sa to týka, ale teraz čestne prehlasujem, že radšej si budem aj naďalej sama chodiť po rozbitých lesných cestách. Možno budem obdivovať nejaké tie stromy, potôčiky, mraky, kvety, či si pôjdem len tak, aby som mala radosť z voľnosti a z toho, že môžem premýšľať nad všetkým, čo ma trápi. A poviem vám, že celkom to ide. Šliapať do pedálov a nechať si v hlave víriť všetky možné myšlienky. Vtedy však prichádzam o všetkú tú krásu, ktorá je okolo mňa. To ma niekedy mrzí, ale predsa človek nie je tvor dokonalý a nemôže stíhať všetko naraz. A ja mám teda k tej dokonalosti určite poriadne ďaleko.
Pridám ešte nejaké fotky, ktoré som urobila počas mojich induviduálnych cyklistických výjazdov a zasa opustím tento byt, aby som sa mohla pokochať svetom zo sedadla bycikla...








Daša Urdová

Daša Urdová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Zaujímavá otázka a odpoveď sa často hľadá veľmi ťažko. Mne určite, Neviem, kto som? Alebo len na to neviem prísť? Zoznam autorových rubrík:  Uvažovanie(pozor, nie úvahy!)To čo mi nakázali v školeMoja básničkovská tvorbaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu