reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daša Urdová

Daša Urdová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Zaujímavá otázka a odpoveď sa často hľadá veľmi ťažko. Mne určite, Neviem, kto som? Alebo len na to neviem prísť? Zoznam autorových rubrík:  Uvažovanie(pozor, nie úvahy!)To čo mi nakázali v školeMoja básničkovská tvorbaSúkromnéNezaradené

reklama

Uvažovanie(pozor, nie úvahy!)

Grécka filozofia v kozmetickom priemysle

Daša Urdová

Grécka filozofia v kozmetickom priemysle

Nie, skutočne nejde o výmysel, avšak nápis článku je trošku (no dobre, priznávam sa i bez mučenia, je veľmi) zavádzajúci. Len chcem v krátkosti reagovať na jeden detail, ktorý ma zaujal na jednej zo včerajších namáhavých prednášok. (Upozornenie: článok berte ako moje momentálne zlyhanie a snahu opäť sa zaradiť k aktívnym blogerom ;))

  • 27. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 112x
  • 73
Je lepšie milovať či byť milovaným?

Daša Urdová

Je lepšie milovať či byť milovaným?

Samozrejme, že najkrajšie je, keď sa to spojí. Keď daný jedinec miluje druhého jedinca a druhý jedinec taktiež miluje toho prvého. Áno, viem, zažila som to. Avšak zažila som aj tie jednostranné city, tie sú dosť zvláštne. (Možno si myslíte, že som príliš mladá na to, aby som mala toho toľko za sebou a úprimne, je to zvláštne aj pre mňa, ale mala som to šťatie alebo skôr smolu, že už vo svojich devätnástich rokoch o tomto písať môžem.)

  • 23. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 382x
  • 41
Ako sa trávi deň pred písomnými maturitami....

Daša Urdová

Ako sa trávi deň pred písomnými maturitami....

Dnes. Deň pred niečim, čo možno ovplyvní môj život a život vraj ďalších 60 000 maturantov z celého Slovenska. Každý zháňal na internete témy na sloh. Overoval si, či sú pravé a tí snaživejší(alebo skôr bojazlivejší, neférovejší, vypočítavejší) sa snažili niečo k tým údajným pravým témam aj napísať. Ja som sa rozhodla tento deň tráviť inak.

  • 25. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 134x
  • 10
Dokonalé plytvanie časom

Daša Urdová

Dokonalé plytvanie časom

Ak ste aj vy ten typ, že pri počítači dokážete sedieť celé hodiny, tak ste určite zažili ten pocit, keď už nemáte, čo robiť, no vypnúť túto mašinu akosi nedokážete (možno nechcete, ale tu by sa dalo veľmi polemizovať). Nemáte žiaden mail, na ktorý by ste odpísali, všetká robota, ktorú ste mali urobiť je hotová, na ICQ nie je nik online, ani na azete nemáte online priateľa, všetky nové články na bleskovkách máte v malíčku, no vy ešte stále čosi od počítača chcete.

  • 7. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 288x
  • 7
Už ani obliekať sa nemôžeme, ako sa nám páči....

Daša Urdová

Už ani obliekať sa nemôžeme, ako sa nám páči....

Vždy som vedela, že sa nad mojim oblečením ľudia pohoršujú, najmä tí z rodiny, ktorí nevedia pochopiť, že to, čo sa páči im sa nemusí zákonite páčiť aj mne. Nebudem nosiť moderné ružové pulóvriky alebo biele tenisky nemenovanej značky. Prečo by som sa mala prispôsobovať vždy len ja?

  • 12. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 335x
  • 47
reklama
Prečo sa ja trepem na grafiku?

Daša Urdová

Prečo sa ja trepem na grafiku?

Prečo? Jedna z tých otázok, ktoré si kladieme veľmi často. Úplne každý z nás. Avšak teraz chcem položiť len jednu, nie, inak... Teraz SI chcem položiť len jednu, lebo asi mi aj tak nikto iný nedá odpoveď. Že aká je to otázka?

  • 13. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 181x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu