reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daša Urdová

Daša Urdová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Zaujímavá otázka a odpoveď sa často hľadá veľmi ťažko. Mne určite, Neviem, kto som? Alebo len na to neviem prísť? Zoznam autorových rubrík:  Uvažovanie(pozor, nie úvahy!)To čo mi nakázali v školeMoja básničkovská tvorbaSúkromnéNezaradené

reklama

Moja básničkovská tvorba

(Dez)ilúzia

Daša Urdová

(Dez)ilúzia

Výber toho, čo som napísala.

  • 23. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 586x
  • 6
Záhrada

Daša Urdová

Záhrada

Ako je ťažko v tejto záhrade.Záhrade bytia či nebytia.Poďme sa prechádzať a spoznávať túto záhradu, ktorá je okolo nás.

  • 10. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 809x
  • 0
Sme tu...

Daša Urdová

Sme tu...

Asi začnem písať básne, básne prosté, no s pointou, s pointou mladého umelca, ktorý sa stále hľadá a nevie nájsť ten správny smer, rozmýšľa nad tým, čo my ľudia sme a čo chceme od života.

  • 4. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 791x
  • 3
Skutočná láska?

Daša Urdová

Skutočná láska?

Ľúbi ho, ľúbi ho láskou čistou, takmer panenskou, láskou mladého dievčaťa, nevie ešte, čo od života chce, no má pocit, že pri ňom nechce nič, len byť s ním, nemať iné starosti.

  • 4. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 841x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu